Za remont trasy kolejowej zapłaci marszałek, za remont mostu kolejowego rząd

14:41

22 stycznia 2018

Karolina Kamińska

dziennikarka działu informacji   +48 68 4555 522

(Visited 1 273 times, 1 visits today)

Polskie Linie Kolejowe przymierzają się do modernizacji dwóch ważnych tras kolejowych. Chodzi o rewitalizacje linii kolejowej numer 203 prowadząca przez Trzciankę, Strzelce Krajeńskie, Gorzów do Kostrzyna  i  358 prowadzącą przez Zbąszynek, Babimost, Sulechów, Krosno i Gubin.
Jak mówi Alicja Makarska, członek zarządu województwa lubuskiego, remont dwóch odcinków pochłonie prawie 170 milionów zł.

Po wykonaniu kosztorysu okazało się, że remont odcinka numer 358 wymaga dużych nakładów finansowych. Kosztochłonny  okazał się remont mostu.  –  Dzięki wsparciu ministra Jerzego Materny, ta część inwestycji zostanie sfinansowana z pieniędzy rządowych – mówi Sławomir Kotylak dyrektor departamentu infrastruktury w Urzędzie Marszałkowskim.

Inwestycje otrzymają dofinansowanie z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  –  Lubuskie 2020. Modernizacja tych odcinków tras powinna się zakończyć za trzy lata.

(Visited 1 273 times, 1 visits today)

Jedna myśl na temat “Za remont trasy kolejowej zapłaci marszałek, za remont mostu kolejowego rząd”

Dodaj komentarz